Min menu

Pages

Hot News

Proofreading Service

Proofreading Service


Bila draft dah siap, SV mesti suruh hantar proofread kan? Yelah kalau pakar menulis ok, kalau tak, pening SV nak baca. LS hantar ke GrammarProofing. So far bagus. Cepat dan puas hati dengan servis. Harga pun boleh tengok sendiri di laman web jadi boleh buat anggaran. Di bawah disenaraikan proofreading servis yang lain. Banyak lagi tapi yang kat bawah ni yang LS simpan.

 

Senarai Proofreading Services



Name

Contact

Service

Fee

Comments

GrammarProofing - Philip Morgan  CONTACT@GRAMMARPROOFING.COM

Proofreading, Editing, Translation

 Link

British

OzProofreader

ozproofreader@gmail.com

Proofreading, Editing,

 Email quotation

 Australia

English Editing Services - John Diling john.dilling@hotmail.co.uk

Proofreading, Editing

 Email quotation

 British



Ada servis dari orang lain yang korang boleh cadangkan based on pengalaman? Boleh kongsikan di sini ya.

Comments